sâmbătă, 15 noiembrie 2008

fericirea nu ne face mai fericiti...

fericirea nu ne face mai fericiti, din contra, ne nefericeste si mai tare si ne plictiseste si ne face sa se simtim aiurea, sa ne plictisim. eu nu sunt genul de om care sa gandeasca pesismist, as putea spune chiar ca eu sunt cel care vede mereu si tot timpul jumatatea plina a paharului, dar azi mi-am dat seama ca nu este asa....

fericirea ne face vulnerabili si mai ales usor de doborat. intr-un fel, fericirea nu mai este pentru lumea in care traim acum. a fost. e produs expirat. s-a dus si poate ca nu a existat niciodata sau daca a existat era numai teorie...inca o data mai spun ca nu sunt pesimist sau cine stie cum dezamagit de viata asta "cruda si rea". e doar asa, o chestie pe moment. fericirea nu e decat o stare de bine de cateva secunde sau minute. nu exista fericire totala. doar asa din cand in cand ne mai iese ceva calumea.

si daca reusim sa fim fericiti, macar pentru foarte putin timp, nu suntem cu adevarat multumiti, pentru ca fericrea ne plictisesete si decat prea multa fericire, preferam mai putina, dar combinata cu ceva care sa ne faca sa ne simtim cu adevarat folositori. in rest e o usoara plictiseala...

2 comentarii:

Anonim spunea...

"dar azi mi-am dat seama ca nu este asa...." ce te-a facut sa crezi asta?

Claudiu spunea...

numai tin minte nici eu...:))) dar nu stiu ce aveam de am scris postul asta. oricum imi place pentru ca este realist si foarte adevarat, dar de ce l-am scris sau ce am vazut in ziua aia de am scris asta nu stiu....daca imi aduc aminte iti spun. asa e daca nu intrebi in ziua aia....