sâmbătă, 8 noiembrie 2008

PEEP

probabil ca experienta pe care am trait-o la PEEP nu o sa o uit niciodata. a fost poate una din cele mai interesante experiente ever. a fost foarte tare!!

si in zilele astea pe care le-am petrecut cu strainii m-au facut sa imi dau seama cat de asemanatori suntem. daca e ceva care ne diferentiaza atunci asta este granita. atat. nu exista acea prapastie pe care o vede lumea si pe care o mediatizeaza canalele tv. deja mi-am dat seama cat de varza sunt cei care spun ca le este rusine ca sunt romani. sincer si noua ne este rusine ca voi sunteti romani si ca ne faceti de ras prin atitudinea voastra.

zilele astea am descoperit cat de sociabili sunt romanii si cat de pusi pe sotii. in excursie, am fost in stare, 8 romani sa dezmortim atmosfera intr-un autocar cu 20 de persoane. mi-am dat seama ca noi avem darul asta de a face din nimic ceva. noi suntem plini de viata si mai ales mereu avem cate ceva de spus.

am observat ca atitudinea noastra era foarte asemanatoare cu cea a olandezilor care reusesc sa faca mereu ceea ce facem noi, sa fie veseli si sa ii faca si pe ceilalti veseli. la fel si cu grecii....si ungurii...

probabil cei mai dezamagitori au fost danezii care sunt de parere ca distractia inseamna o sticla de vodca si una de bere. ei sunt cei care fara bautura nu sunt in stare sa se simta bine. mi-am dat seama cat de aiurea sunt, cu tot cu asa zisa lor civilizatie. noroc ca au trecut nemtii pe la ei pe acolo...

si totusi a fost atat de frumos, daca e sa nu luam in seama aceste mici inconveniente. a fost educativ. nu am crezut niciodata ca imi va parea rau daca vor pleca. cel putin, dupa prima zi in care aproape ca nu am vorbit deloc, am spus ca deja numai sunt sanse sa comunicam. dar...am vorbit. si inca mult, foarte mult si foarte multe. si mi-am dat seama ca nu sunt foarte diferit fata de ei. sunt la fel. din toate punctele de vedere, iar eu ma consider inainte de toate roman adevarat. si asa, am tras concluzia: ROMANII SUNT EUROPENI DIN TOATE PUNCTELE DE VEDERE

Niciun comentariu: