vineri, 21 noiembrie 2008

Sailor Moon



mi-am adus aminte din copilaria mea uitata in negura istoriei de un desen animat foarte la moda pe vremea cand ma duceam la gradinita. tin minte ca nu era gradinita la care un grup de copii sa nu se joace de-a Sailor Moon. era ceva atat de tare incat pana si studentii se uitau mai ales ca noi am avut parte de varianta necenzurata a serialului. in America, unele scene au fost considerate necorespunzatoare si au fost schimbate. se considera ca Usaghi era cam dezbracata in unele scene. aveti aici un exemplu, cu Usaghi in cada. se considera ca i se vad sanii prea mult. au fost mai multe taieri, mai ales la episodul final in care toate cele 4 Sailor secundare (Marte, Venus, Mercur si Pluto) sunt omorate. se considera ca erau prea violente. scena in care Sailor Moon era stransa de gat de Endimion a fost taiata in intregime. ultimele doua episoade din primul sezon au devenit unul singur din cauza taierilor.....



oricum, Sailor Moon este un serial de desene animate cult in Romania si Japonia, mai ales pentru generatia mea. in Japonia era difuzat in prime time si avea rating foarte bun. este si astazi considerat cel mai important produs de export japonez, aproape 50 de tari difuzand acest desen animat. din cauza taierilor succesive si masive, in America nu a avut mare succes. ratingurile au fost mediocre.

Niciun comentariu: