miercuri, 19 noiembrie 2008

din nou categoria ma enerveaza...

vreau sa vorbesc din nou despre lucrurile pe care le vad in jurul meu si ma enerveaza. adica sunt cateva chestii, de cele mai multe ori minore sau chestii la care nici prin gand nu iti trec.

1. album ...just me...
frate, acum pe bune... nu va mai faceti album care sa se numeasca just me scris in mii si mii de feluri care mai de care mai trendy, funcky si bling-bling ( nici nu stiu daca am scris corect aceste trei cuvinte ). e de-a dreptul enervant...adica nu enervat, e foarte comun si de aceea ma si enerveaza. prea are toata lumea, prea e peste tot si ceea ce este prea mult va spun eu ca strica..

2. leapsa pe blog
habar nu am cine a inventat chestia asta, dar ma seaca. lasati prostiile alea. daca nu aveti ce publica sau credeti ca nu aveti ce publica, mai bine nu puneti nimic. nu va apucati sa faceti chestionare... pe bune, imi aduc aminte ca eram in clasa a V-a si toata lumea avea oracol si era foarte tare daca scriai in chestiile alea si iti spuneai acolo parerea si altele....eu de obicei cand citesc cate un blog si vad cate o lista din asta, nu o citesc, e pierdere de timp.
imi place mult mai mult sa descopar persoana prin ceea ce scrie despre alte lucruri, decat sa vorbeasca in 2,3,4,5 sau 6 cuvinte despre ei...

Niciun comentariu: