miercuri, 29 septembrie 2010

ca ploua

imi place la nebunie ca ploua. imi place pentru ca desi e urat afara si nu poti sa iesi si sa te plimbi, poti sa stai in casa si sa citesti. in fine, motivatia este valabila doar pentru mine. mi-am gasit o carte dragut in care se intampla ceva la fiecare pagina, roman de consum evident, si ma tine in  priza. asta imi place mie la literatura de consum. zilnic o poti folosi pe post de enterteinment.
imi mai place ca ploua pentru ca pot sa lucrez in voie pentru un proiect foarte ambitios si mai ales foarte important pentru mine, un proiest pe care trebuie sa il termin destul de repede. am timp sa ma concentrez asupra lui zilele astea si mai ales sa ma asigur ca va iesi exact cum imi doresc.
si in final, imi mai place ca ploua pentru ca e toamna si asa trebuie sa fie. imi place sa existe o ordine in lucruri si desi nu sunt o persoana foarte ordonata, apreciez ordinea pentru ca arata o mare stapanire de sine si foarte multa concentrare, doua caracteristici pe care nu le gasesc la mine.

Niciun comentariu: