joi, 30 septembrie 2010

astazi

m-am intalnit astazi cu niste colegi din generala si cu diriga. a fost o experienta draguta si mai ales plina de surprize pentru ca lumea s-a schimbat foarte mult si trebuie sa recunosc ca s-a schimbat in bine. imi place de ei la nebunie pentru ca par altfel, dar sunt atat de cunoscuti pentru ca pana la urma ii cunosteam foarte bine pana acum patru ani cand s-a cam spart gasca. bun. nu despre asta vreau sa scriu desi daca stau bine sa ma gandesc si asta merita un post. diriga ne vorbea despre cum ar trebui sa plecam si noi din tara, macar ca experienta, iar atunci cnad aici va fi mai bine sa ne intoarcem pentru ca aici ne este locul. in aparenta pare foarte bine, dar nu cred ca noi, ca oameni sau ca popor suntem in stare sa ne adaptam in strainatate. cred ca avem foarte multe romanisme in noi si fara sa vreum suntem mult prea legati de tara noastra si mai ales de obiceiurile ei, bune sau rele, obiceiuri care ne plac, dar despre care nu ezitam sa spunem ca sunt proaste. noi ca popor nu prea putem fi civilizat pentru ca daca vrem sa ajungem ca cei din afara este nevoie de foarte multi ani de munca, ani pe care noi de cand ne stim vrem sa ii transformam in minute sau in cel mai rau caz zile. nu o sa fim niciodata ca ei pentru ca nu putem si pentru ca nu este posibil din cauza structurii noastre genetice care ne face prea romani pentru Europa asta. si eu vreau sa plec, dar imi dau seama ca nu cred ca ma voi acomoda prea  bine pentru ca desi sunt tanar, cu greu pot sa las in urma ceea ce am invatat aici si mai ales, cu greu pot sa las in urma, ceea ce societatea mi-a impus in mentalitate, dar si in formarea individualitatii. cred ca asta ne face sa nu fim in stare sa ajungem cetateni europeni. cred ca asta ne face sa fim  atat de  criticati, suntem plini de romanisme, romanisme care nu plac celor din afara decat pentru timp scurt, ca amuzament joasa speta.r

Niciun comentariu: