vineri, 3 septembrie 2010

politica

si s-au remaniat astia. nu stiu ce sa zic, dar noi nici macar politica nu avem, atat de praf suntem. nimic nu avem sau daca avem este doar o caricatura a ceea ce exista in afara si care ne place atat de mult incat facem ce facem si adoptam si noi, nu de alta, dar asa da bine. asa se face ca noi nu avem politica. nici macar balci nu il putem numi. e ca un tabloid, plin de curve si scursuri. cam asa as caracteriza asa-zisa viata politica romaneasca, sublima, dar lipsita de substanta cu desavarsire. si daca ma deranjeaza ceva in mod deosebit, atunci prostia lor e aia. ma enerveaza ca isi dau aere si fite si au impresia ca fac ceva, desi statul asta al nostru se conduce singur. si nu ma refer doar la guvernarea actuala pe care nu o vad nici mai buna si nici mai slaba fata de ceea ce a fost pana acum. vorbesc de tot ceea ce am vazut si ce am trait pana acum. foarte multa lume care nu are ce cauta acolo. e ciudat cum prostii sunt asa de dezinvolti. ajungi sa te intrebi daca nu esti prost pentru ca esti o fire mai deschisa si mai agitata. eu am ajuns sa ma intreb. astept sa vad ce va mai fi. am un sentiment ca nu va fi mai bine. nu stiu de ce sunt atat de pesimist cand vorbesc de Romania. parca nu am nicio asteptare de la tara in care traiesc si in care m-am nascut. adevarul e ca nici nu ai prea avea ce sa ceri de un stat ca al nostru. un stat peticit. pentru ca asta facem mereu. peticim. si de aia nu avem. zic eu.

Niciun comentariu: