vineri, 17 septembrie 2010

ce am mai facut

nu am mai facut foarte multe lucruri in ultima vreme, dar nu stiu de ce am impresia ca am foarte multe te lucruri de spus si mai ales sa tip in gura mare lumii ce am mai facut.
in primul rand nu a fost foarte bine pentru ca nu am avut net, iar pentru mine lumea de pe net este asa... mai mult decat o gura de aer care ma ajuta sa scap de toate cele. dupa ce am suferit foarte mult pentru ca nu am avut acces la net, acum imi dau seama ca nu e chiar asa de usor sa traiesti fara si ca mai ales, am ajuns un fel de gadget addicted. mi-a fost foarte greu fara net si nici nu vreau sa ma mai gandesc cum ar fi sa mai pierd contactul.
pe de alta parte ma omoara putin nerabdarea. abia astept sa vad cum o sa fie la facultate si nu stiu de ce ma gandesc doar la cat de funny si de tare o sa fie. nu prea imi sta gandul la lectii ci mai mult la colege. cred ca e normal, dar parca eu nu eram asa. oricum. nu ma doare prea tare daca ma judecati. oricum nu ma consider si cine ma cunoaste stie ca nu sunt chiar asa de disperat. e normal oricum pentru ca abia astept sa vad ce lume o sa fie si mai ales pentru ca vreau sa cunosc foarte multa lume.  si vreau. e ca o dorinta iesita din comun sa cunosc oameni.

Niciun comentariu: