miercuri, 29 septembrie 2010

sa fie ... politica

nu stiu cum se face, dar in tara asta a noastra zilnic se intampla cate ceva care sa te faca sa stai cu ochii atintiti pe televizor. bine, mai este si caracterul romanesc, romanii se pricep la toate si mai ales la politica si la fotbal nu ne intrece nimeni. dimineata cand ma trezesc, intr-o mica paranteza spun ca mi-am facut program, ma culc la 11.30 pentru ca dimineata la 8 sa pot sa ma trezesc, primul lucru pe care il fac este sa beau apa pentru ca asa estefirea mea. nu ma trezesc noaptea, dar dimineata beau apa. apoi ca orice om civilizat dau drumul la televizor. si nici nu apuc bine sa deschid ochii sau sa ajung la baie sa ma spal ca si aud ca Boc sau Basescu au mai facut ceva. nu stiu cum fac astia doi, dar zilnic ma trezesc cu ei. am ajuns sa nu o mai vad pe Lady Gaga la tv, mai des ca pe ei. sunt peste tot si ceea ce imi place cel mai mult este ca fac ceva si inca de dimineata este animatie, inca de dimineata televiziunile se agita si mai ales se inatmpla ceva care sa dea  nastere unor dezbateri. de cele mai multe ori ma uit la Realitatea pentru ca desi eram fan al Sintezei, ma cam plictisesc aceleasi persoane mereu si mereu prezente. si ceea ce este mai frumos este ca nici de la televizor nu afli informatia cum trebuie pentru ca trebuie sa mai faci o filtrare sa scoti ceea ce este adevarat din ceea ce este defaimare si mai ales sa vezi printre discutii. ceea ce este bine din puncul meu de vedere pentru ca iti ofera o sansa pe care programele de divertisment nu ti-o ofera si anume, sansa de a gandi. e drept ca politica e ca o curva, dar in Romania ea este omniprezenta. nu stiu daca este bine ca ma intereseaza subiectul pentru ca de cele mai multe ori ma amuz si imi dau seama ca unele posturi sunt asa, aproape de statutul de tabloid, dar imi place pentru ca este animatie si nu ai timp sa te plictisesti. imi dau seama ca politica este in mod clar una din cele mai importante si cele mai pline de resurse modalitati de enterteinment. cam atat, dar am un sentiment ca o sa mai scriu de sapte ori pana diseara, sa reusesc sa fac si eu un record personal. nu ca as avea ce sa va spun de fiecare data, dar asa... sa fie. ca si asa nu am mai scris de foarte mult timp un articol asa de umplutura.

Niciun comentariu: