miercuri, 6 octombrie 2010

chefless

A inceput anul si imi place atat de mult ca sunt oameni noi pe care acum am ocazia sa ii descopar incat nu ma mai gandesc la invatat. Deloc. Ma gandesc doar la cat de tare o sa fie si cum o sa ma duc eu pe valea regilor si o sa stam toti acolo la o cafea si o sa have fun si toate nebuniile astea. Adevarul este ca m-am molipsit de la liceu cu faze dastea. Acolo asa a fost si de aia il regret si acum. Chiar ziceam ca decat inceputul asta de facultate mai bine mai dadeam bacul de sapte ori. Nu imi plac de nicio culoare inceputurile. Eu sunt omul ala… al mijlocurilor si sfarsiturilor. Nu de alta, dar la inceput fac o impresie foarte proasta si nu doar asta, dar nu imi place mie sa ma bag in seama… n-am chef de invatat. Cam asta e idea postului asta.

Niciun comentariu: