joi, 21 octombrie 2010

vreau

vreau sa citesc o carte de consum. vreau sa citesc ceva care sa ma tina in priza si sa mai las la o parte toate nebuniile astea cu Aristotel si ceilalti filozofi. btw, nu vreau sa ma gandesc ce se face la facultatea de filozofie daca eu care sunt la Litere sunt socat de cat de multa filozofie se face. poate ca acum sunt de un umor involuntar pe care cineva care ma citeste, il percepe drept prostie. nu ma intereseaza. am observat asta la mine, ca nu ma mai intereseaza chiar toate nebuniile astea pe care inainte... inainte duceam razboaie pentru ca cineva a zambit ironic. acum am ajuns sa mai las de la mine si ma uimesc. cum de... ?! imi dau seama ca nu trebuie sa mai fac comparatie cu cea mai frumoasa perioada din viata si anume liceul, dar nu am cum. cum sa fac sa nu ma mai gandesc la binele pe care l-am trait timp de patru ani. imi vine greu si asa, dar azi am avut o sclipire de geniu. nu zic ce pentru ca s-ar putea sa nu fie asa si nu risc. am ajuns sa fiu foarte stresat de cum scriu. ma uit de o mie de ori cand scriu cate ceva. am ajuns paranoic. in orice caz, se anunta o saptamana foarte interesanta si am de gand sa profit de un sfat pe care il consider genial.
:)
wish me luck ca am mare nevoie.
PS/ inca nu imi dau seama ca trebuie sa invat pentru foarte multe examene. nu constientizez asta si incerc sa ma trezesc. abia astept sa ma trezesc. ca am nevoie. lately... sunt cam nevoias asa.

Niciun comentariu: