duminică, 24 octombrie 2010

zwei

nu stiu cum sa spun, dar am impresia ca trec printr-o criza, dar nu sunt in stare sa spun ce fel de criza. si nici nu stiu daca este cu adevarat o criza, desi eu o numesc asa. imi dau seama ca sunt din ce in ce mai nehotarat si mai ales sunt destul de nemultumit de imaginea pe care o vand cum s-ar zice. pentru ca pana la urma, toti avem o imagine pe care o aratam, adica o vindem. asa imi place mie sa zic, chiar daca suna a la Bianca.

in primul rand nu prea stiu ce vreau pentru ca tot ce fac, fac in urma impulsului de moment, fara sa ma gandesc la ce se va intampla in viitor. asta ma deranjeaza pentru ca eu de felul meu sunt foarte grijuliu cad vine vorba de anumite decizii pe care le iau pe viitor.

si nu imi place pentru ca am impresia ca am trecut printr-o rebranduire si cred ca mi-am pierdut farmecul sau ma rog, mi-am pierdut acea parte care ma facea sa par aparte si mai ales care ma individualizase atat de mult timp. nu stiu de unde a venit schimbarea asta, dar nu imi place pentru ca am impresia ca nu ma reprezinta cu adevarat. o sa am timp sa mai schimb cate ceva, dar pana atunci mai e. si mai e cam mult pentru ca nu imi place sa sochez, desi am fost sfatuit sa fac asa...

Niciun comentariu: