duminică, 31 octombrie 2010

delete

uneori nici nu imi dau seama de cat de repede a trecut timpul.
ma uitam la tabul in care am hi5ul pe care nu l-am sters si nici nu cred ca o sa il sterg curand. nici nu mai tin minte cand l-am facut si daca ar fi sa ma gandesc la asta nu mi-ar face placere pentru ca stiu ca perioada in care l-am facut era cea mai fericita din viata mea. sau cel putin asa aveam impresia.
ma gandesc eu asa... de ce ni se pare mereu ca ceea ce a fost a fost mai tare? (exprimare intentionata) nu am inteles niciodata. eu de felul meu nu credeam ca sunt asa nostalgic, dar iata ca sunt. nu stiu de ce si de unde, dar am ajuns la concluzia ca sunt.
si asa cu profilul de hi5. nici nu mai tin minte cand l-am facut. tin minte ca eram foarte incantat. incantarea aia am cam pierdut-o. nu stiu de ce. (sa nu aud vreun raspuns de genul maturizare ca nu imi place nici cuvantul, nici conceptul).
parca era mai bine inainte.
scriam si mai bine. aveam si timp, dar oricum. tind sa cred ca aveam un vocabular mai dezvoltat. acum mi se pare ca ma invart in jurul a doua cuvinte pe care eu le consider pline de sens si mai ales cel mai bine ales. vazute din afara probabil par penibile.
repetitii fara rost.
asta e.
ma omoara nostalgia asta. si inca nu am aflat adica nu mi-am adus aminte de ziua in care am facut hi5ul. s-a sters din memorie. si-a dat DELETE.

Niciun comentariu: