miercuri, 6 octombrie 2010

day three

Day 3 a fost mai tare ca day 2. Mi-a placut mai mult pentru ca am cunoscut mai multa lume de calitate si mai ales pentru ca am vazut si eu cu cine fac unele materii. Normal, i-am si catalogat, dar in mare parte sunt oameni foarte de treaba (pot sa zic asa chiar daca sunt ei profi universitari). Am vazut asta din atitudinea pe care au avut-o si mai ales din relaxarea lor. Nu stiu de unde mi-a venit ca profii astia sunt asa… mai scortosi. De data asta mi-am dat seama ca nu e asa. Mai gresesc si eu ca nu am ce sa fac. Mi se mai intampla, chiar daca pare asa… aproape de imposibil.
Imi plac colegii, dar nu ii cunosc inca pe cei din grupa, ci pe cei de la germana si cei pe care i-am cunoscut si sunt de la alte grupe. O sa vad maine ce o sa fac, pentru ca maine am primele cursuri cu cei de la mine din grupa. O sa imi placa sunt sigur. Am o stare de incantare pe care nu mi-o explic.

Niciun comentariu: