luni, 18 octombrie 2010

mult

nu stiu cand ma plangeam ca eu nu citesc. gresit. acum am ajuns sa citesc din ce in ce mai mult pentru ca am nevoie pentru facultate. adevarul este ca imi place sa citesc si mai ales ce opere citesc. azi am citit Poe. stau mai greu cu cititul eseurilor pentru ca nu sunt obisnuit.
eu nu am citit pana acum carti despre teoria literaturii si trebuie sa spun ca e destul de greu.
nu doar pentru ca nu am exercitiu, ci si pentru ca sunt destul de greu de citit. cuvinte grele (poate suna jenat, dar nu sunt dex si nu stiu toate conceptele mai ales ca sunt unele sintagme care au alte intelesuri) si foarte multe concepte de care pana acum nu am auzit. incerc sa fac fata si mai ales am de gand sa fac fata.
si totusi este mult. foarte mult de citit. poate mult prea mult, dar nu ma plang. pe bune, doar va zic. si atat.

Niciun comentariu: