sâmbătă, 13 noiembrie 2010

altu'

vreau o schimbare. chiar daca nu imi plac schimbarile, de data asta trebuie sa recunosc ca am nevoie de una ca de aer. m-am plictisit de moarte asa ca nu vreau sa ma gandesc cum o sa mai fie daca nu schimb cate ceva. si acum vreau sa schimbe ceva si daca se poate cat mai repede este mai mult decat perfect...

am multa treaba si am foarte mult de citit. si am si un chef de a ma plimba si de a iesi, iesit din comun. de ce? nu stiu. cand eram la liceu parca eram mai concentrat. acum nimic nu imi mai atrage atentia asa de mult. poate dor germana pe care o invat cu drag si spor si sper sa evoluez mai repede. nu de alta, dar parca vad ca ma plictisesc si pe acolo si nu fac mare lucru, desi am observat ca se prinde ceva de mine. si ma bucur. macar atat...
 

Niciun comentariu: