sâmbătă, 13 noiembrie 2010

un soi de prost

mai aud unele persoane pe la tv. chiar acum o aud pe una cat e de proasta. 


ea a facut Facultatea de Drept, dar nu a profesat ca si avocat. a cochetat si cu televiziunea, pacat ca nu a ajutat-o fata zic eu, in timp ce ea zice ca nu a putut sa lase copilul. sau ma rog, cei trei pe care ii are. ma uitam la ea si imi dau seama de o categorie de oameni.


cei ambitiosi si degeaba.


ne-a intrat in cap ca noi romanii le facem pe toate. ne-a intrat in cap ca noi suntem mai buni decat oricare alt popor european, dar ca avem ghinion si nu suntem lasati sa   ne exploatam potentialul si sa ajungem unde ne este locul. noi nu am avut noroc si nu am fost lasati ca daca era faceam si dregeam de eram mai ceva ca Germania. 
din mentalitatea asta tampita isi trag radacinile oamenii despre care vorbesc. 
ei sunt cei moderni pana la ultimul fir. nu conteaza ca au greutati si mai stiu eu ce. toata lumea are, dar ei, ei tind spre perfectiune. si sunt asa de ambitiosi (ca fac ambitia de ras) si nu pot face nimic pentru ca nu sunt lasati. nimeni nu ii lasa pentru ca sunt invidiosi. 
in fraza de mai sus am scris prin ce sa caracterizeaza oamenii astia, acum sa dezvolt.


1. sunt moderni. modernitatea a dat peste ei acum jumatate de secol. n-au ei vile si se mai caca in veceul din fundu' gradinii si traiesc ca in evul mediu, dar conteaza doar ca au mentalitatea de oameni moderni. conteaza ca vor si mai ales tin pasul cu vremurile si moda. stiu ca isi deschide Emporio Armani magazin pe Victoriei, chiar daca nu vor avea curajul sa intre acolo. si mai stiu ce fac Bianca si Liviu Varciu in fiecare zi. ei sunt conectati la modernitate si mai ales ei sunt oamenii de maine.


2. intelectuali. ei au facut facultatea, nu conteaza ca la fara frecventa sau la o fabrica de diplome cum sunt toate facultatile private. ei sunt nedreptatiti. nu pot sa razbata pentru ca e lumea rea, nu pentru ca sunt ei prosti. prostia e a altora, nu a lor. ei sunt foarte sensibili si mai ales nu au timp. pentru ei, care urmaresc episod de episod din Rosalinda, timpul este ceva... nu. n-am cum sa spun pentru ca nu exista cuvinte.

3. ambitie. wow. nu exista oameni mai ambitiosi si mai ales, nu exista oameni care sa fi incercat mai multe meserii decat ei. ei sunt asa de polivalenti si mai ales au vocabular. au o spoiala de vocabular si incearca sa gaseasca cuvinte care sa indice o notiune asemanatoare cu ce au incercat ei sa faca. daca au fost la un casting unde au fost respinsi. au incercat o cariera in televiziune. daca au fost la o agentie de modeling, au avut o tentativa in lumea modei.

e ciudat ca oamenii astia sunt din ce in ce mai des intalniti. sunt cei care ne fac de ras. sunt oameni prosti si inculti si mai ales cu figuri. cam atat se poate scrie despre ei. par foarte complecsi, dar nu ai ce sa scrii despre ei. si aici ma opresc si eu.

cata scarba imi e. 

Niciun comentariu: