duminică, 7 noiembrie 2010

e un soi de filozofie

sunt foarte incurcat.
zilnic.
gasesc cate ceva 
care ma nemultumeste.
imi displace.
si cand imi place. trist.
pot si nu pot avea.

(un soi de poezie, dar nu e buna. nu imi place si am scris asa... usor si simplu sa mai pun si eu cate ceva pe blog. simt nevoia nebuna sa scriu asa cum nu am mai simtit de mai bine de mult timp. simt ca vreau sa scriu. simt cu toti porii. as vrea sa scriu atat de mult si sa umplu pagini si posturi multe care sa ma faca sa mai uit si mai ales sa... sa ceva. nu stiu sa ce, dar vreau o schimbare. vreau si cand vreau, eu nu am niciodata pe moment. acum vreau si ma enerveaza. oricum nu mai sunt in stare nici macar sa mai fiu enervat pe cineva sau pe ceva) 

Un comentariu:

ivoire spunea...

clau,mie imi cam place blogu' tau. e sincer