sâmbătă, 13 noiembrie 2010

scurt istoric

plictiseala este precum prostia. mare si staruitoare. 

sufar grav de o plictiseala acuta. de asta si ceream mai jos o schimbare. pentru ca ma plictisesc. sau cel putin asa cred pentru ca sunt atat de plictisit si totul mi se pare atat de banal ca nu sunt in stare sa imi mai dau seama cat ma plictisesc si cat nu.

si ceea ce e mai enervant e ca plictiseala asta a cuprins si netul.

sa vezi.
inainte era mereu lume pe mes si aveai cu cine sa pierzi vremea zi si noapte. subiecte daa nu erau se gaseau si daca nu se gaseau... ma rog, mai inventai sau ceva pe acolo. cum era si de asteptat, s-a cam plictisit lumea de mes. si nu prea mai ai cu cine sa stai. si cum eu sunt o persoana foarte trendy de felul meu, m-am plictisit si eu ca doar trebuie sa fim toti la moda. 
apoi ca un trasnet intr-o furtuna (adica romantic si aducator de lumina, dar care te ia pe nepregatite) a aparut marele facebook. imi aduc aminte ce nopti frumoase si mai ales ce zile de vis am petrecut pe facebook. cat de frumos era. cat de multa lume si mai ales... nu. nu mai zic, nu de alta, dar va plictisesc si nu vreau sa risc. stiti si voi cum e cu facebook-ul ca doar oameni sunteti! si acum. sa citez din profa de comunicare scrisa, "s-a rupt lantul de iubire" si "ciao, bambina!" s-a terminat si cu facebook-ul. nu mai e lume pe facebook. 
"s-a stins lumina lumii"

si uite asa a ajuns plictiseala sa cucereasca tehnologia. uite asa am ajuns sa ne plictisim de moarte cu laptopul in fata. cel mai trist e asa. nu te astepti niciodata ca tehnologia sa fie biruita de plictiseala si uite ca este. 

Niciun comentariu: