sâmbătă, 27 noiembrie 2010

schi

noi murim de foame, dar macar murim de foame cu stil.

dupa sistemul tara moare si pe romani ii doare in paispe, ce imi aud urechile ieri la stiri la pro. cicase a venit zapada, dar dezamagire mare. nu se poate schia si atunci m-a izbit in fata o idee. ca deh, la asemenea stire nu avea cum sa "imi dea in gand", mi-a dat o perversa ce-i drept.
adica lumea moare de foame si foarte multi nu stiu cum vor iesi din iarna si preocuparea unora e ca nu pot schia. si pana la urma, de unde nebunia asta cu schiatul ca din cate imi aduc eu aminte, Romania nu doar ca nu e Austria, ci nu va fi niciodata. am inteles ca la austrieci sa ne ducem la schi, dar in Romania. sa ma duc sa ce? pentru ca in primul rand nu avem o traditie in ceea ce priveste schiatul si nici unde, pentru ca mi se pare foarte penibil sa spun ca schiez pe o partie unde altii se dau cu sania. 

si pana la urma de unde conceptul asta de schi? 
personal mi se pare o mare prostie. de ce? pentru ca nu cred ca am ajuns atat de civilizati incat sa spunem ca schiem. de ce spun asta? pentru ca nu suntem educati si pentru ca intr-un fel schiatul este un sport nobil pe care noi nu suntem in stare sa il practicam tocmai pentru ca ne lipseste nobletea pe care ne-o da educatia. sa ma ierte patriotii, fanii astia ai lui Paunescu, marele patriot si cel de-al doilea poet dupa Eminescu, dar eu nu am cum sa ma bucur de ceva daca in jurul meu totul e ruina. si sa fim seriosi, CHIAR TOTUL e ruina.

de aia pentru mine schiul nu are ce cauta intr-o tara ca Romania si de aia rad de prostii astia care se duc la schi. da, la schi la Sinaia:)) 

Niciun comentariu: