sâmbătă, 2 august 2008

.............

sunt un nenorocit. 

pe bune! in ultima vreme apare tot mai des la TV si pe orice post Tv stirea aceea bomba despre inundatii. eu inteleg ca televiziunile din Romania sunt in pana de inspiratie si ca nu au ce sa arate lumii la televizor, dar parca mi se pare prea mult sa vad in fiecare seara pensionare care plang dupa casele lor. intr-un fel ma emotioneaza si mai sus am sa povestesc o stire care m-a impresionat foarte mult, tot despre inundatii. dar parca este prea mult sa o tii mai bine de doua saptamani cu inundatiile. care devine astfel stire de sezon. 

iarna ni se spune ca e aglomeratie pe DN 1 spre sinaia, deci toata lumea se duce la munte, stire ce este data de bicei vnerea, nu pentru ca ar interesa pe cineva sau ca ar fi ceva nemaiauzit, ci pentru ca o pot folosi si duminica cand e aglomeratie pe DN1 pentru ca se intoarce lumea de la munte. vara se intampla la fel. aceiasi schema, nici macar nu isi dau silinta sa para macar cat de cat original sau sa o spuna in asa fel incat sa atraga atentia, nu sa plictiseasca.

anyway...

pe de o parte ma simt un nenorocit pentru ca m-am saturat de astfel de stiri si pentru ca tocmai genul asta de stiri m-au facut sa ma detasez de ceea ce se intampla ( si aici ma refer la inundatii care pe mine nu m-au facut sa simt mila pentru acele persoane pentru ca incepuse sa ma plictiseasc astirea in sine), dar pe de alta parte ma simt si un pic destul de aiurea pentru ca daca stau sa ma gandesc mai bine imi pare rau pentru ceea ce se intampla.

Niciun comentariu: