sâmbătă, 2 august 2008

internetul prosteste....

am ajuns si eu la aceasta concluzie la care jumatate din populatia globului a ajuns deja. asta in special pentru ca eu sunt genul de om care nu crede asa din auzite (bine, cred doar ceea ce imi place sa cred din ceea ce aud), genul ala de om care te enerveaza ca nu intelege ceea ce ii spui decat daca a patit si el ceva asemanator. si uite ca am devenit si eu o victima a internetului.

spun a internetului si nu a messengerului sau a hi5-ului (de care spre surprinderea tuturor, m-am cam plictisit si as cam vrea sa ma descotorosesc de el pentru ca mi se pare enervat. bine, spun eu asta, dar parca nu ma lasa inima sa dau DELETE asa de usor). a internetului in general pentru ca eu nu sunt un fan infocat al messengerului pe care am ajuns cel putin in ultima vreme sa il folosesc mai mult din nevoie decat din placere. 

de exemplu astazi. mai precis acum cel mult o jumatate de ora cand ma chinuiam sa citesc un super roman (de care voi vorbi mai pe larg in celalalt blog al meu special dedicat literaturii, filmelor si muzicii), "Orasul bantuIT" sau IT in original de Stephen King. trebuie precizat ca eu sunt unul din cei mari fani ai lui Stephen care a reusit sa ma faca sa imi fie frica de clovni si poate chiar si de masini ( romanul "Christine"). nu am reusit sa ma concentrez nici macar o secunda. pierdeam randul cu gandul ( ca sa  vorbesc in rime) la ceea ce e pe internet. eu stau foarte mult pe Wikipedia de unde citesc fel de fel lucruri despre carti, filme , seriale, actori etc si pe IMDB unde analizez toate filmele posibile si imposibile. cam asta fac eu in general. stiu ca nu e una din cele mai interesante activitati (cum poate nici pentru unii nu este asa de frumos si interesant sa citeasca ce am scris eu in seara asta) . eu cel putin, cred ca folosesc netu` intr-un mod destul de bun care nu ar trebui sa ma tampeasca si sa ma faca un maniac.

dar poate ca intr-un fel sunt si eu foarte atasat de ceea ce se petrece pe net, pentru ca altfel nu cred ca as fi atat de interesant de ceea ce se intampla pe net. oricum...... 

Niciun comentariu: