sâmbătă, 9 august 2008

stirile din sport in Romania

astazi am castigat prima medalie de aur de la aceasta editie a jocurilor. la judo, campioana Alina Dumitriu. pe mine ma bucura, mai ales pentru ca a fost stirea serii, atat la stiri, cat si la stirile din sport. am aflat care sunt castigurile, modeste de altfel, 100.000 de euro si o masina de 50.000 de euro, in mare cam 200.000 daca se mai pun la socoteala si altele. putin totusi.

spuneam ca m-am bucurat foarte mult ca a fost prima stire atat de la stirile de la 19.00, cat si la stirile din sport. sa va spun de ce? pentru ca la noi la romani, performanta nu e facuta publica si pentru ca nu stim ce avem si cu ce sa ne mandrim. pentru prima data o sportiva in adevaratul sens al cuvantului a reusit sa fie pe "prima pagina" la stiri, lasand barfele din fotbal  la o parte. a fot prima seara in care m-am uitat si eu putin la stirile din sport.

eu nu sunt mare fan al fotbalului, nu am fost si cu siguranta nu voi fi niciodata. inteleg ca atunci cand acest sport, aduce numele Romaniei pe buzele tuturor,sa ocupe cel mai important loc in buletinele de stiri, dar nu se intampla deloc asa. sa fim realisti, in fotbal nu se intampla nimic, nu evoluam cu nimic, totul a ramas la acelasi nivel ca acum 3 sau 5 sau 8 ani. decand nu am maiavut o performanta in ceea ce priveste fotbalul? mai tine cineva minte? ne spunem ca am reusit nu stiu ce mare performanta la Campionatul European, de unde??? am luat bataie si am plecat acasa. de ce nu intelegem asta, ca nu avem putere in ceea ce priveste fotbalul si ca ne amagim cand credem ca am facut nu stiu ce lucru extraordinar. va spun eu, nu am facut nimic .... credem si mai ales suntem facuti sa credem ca asa este.

daca va uitati un pic la stirile din sport, acolo nu este vorba de ceea ce se petrece in fotbal sau mai stiu eu ce. e vorba de ce a spus spartanul de borcea, razboinicul luminii gigi, nasu` sandu si mitica de la liga (akka oracolul de la balcesti). e pur si simplu barfa din sport, nu ceea ce se intampla cu adevarat. iar declaratiile fotbalistilor sunt ceva de speriat. a trecut vremea cand un jucator de fotbal era in stare sa spuna o fraza cap coada care sa mai sustina si o idee. e un masacru sa te uiti la ei.

si exista si foarte multe stiri imbecile de gen: " Ce asemanare exita intre David Beckham si Banel Nicolita? Amandoi poarta 41 la pantofi." sincer nu ma intereseaza, cum nu ma intereseaza nici ce zice spartanu`, razboinicu`, nas` sau oracolu`. vreau sa vad si eu un buletin de stiri sportive de 5 minute, dar care sa aiba stiri, nu prostii, scandaluri si altele care blocheaza si inlocuiesc de altfel adevaratele valori care nu mai sunt prezentate si  mascheaza adevarata situatie din sport, in cazul nostru fotbal.

Niciun comentariu: