luni, 11 august 2008

revolta

eu am nevoie de atat deputin pentru a fi fericit si mai ales pentru a ma declara fericit. oare de ce lumea din jurul meu nu vrea sa vada asta? oare de ce trebuie sa suport mitocanie tuturor prostilor? oare de ce daca platesc pentru un serviciu nu sunt tratat cu respect? oare de ce pentru a face lucrurile sa mearga trebuie sa amenint sau sa dau spaga? nu generalizez, dar sunt unii care numai asa inteleg. eu nu pot sa pricep atitudinea asta de "ma doare-n c*r". uita-ti exemple

****

La Posta Romana, anul trecut asteptam sa-mi iau alocatie. si astept...si astept...si astep....si astept...si am asteptat doua ore timp in care o tanti proasta bata, absolventa a zece clase in perioada comunista, se chinuia sa "bata" in calculator sapte file de cec.

****

La magazin. Raionul de bauturi e langa cel cu cafea, tigari, cutii de bomboane. Ma duc la bauturi

-Dati-mi si mie va rog frumos un pachet de Pall Mall (tata fumeaza)

-Eu nu vand aici tigari, acolo. si arata imediat langa ea partea cu cafea unde era un domn.

ma duc "acolo". taranca imi aratase cu degetul mai mult... apoi vine ca o diva, proasta imbecila si il serveste pe domnul acela, apoi ofuscata la mine:

- Cu ce te servesc?

-Cu ce VA sevesc, ii zic, ca va sunt client. nu mai zice nimic. tace mitocanca. imi da pachetul de tigari si pune restul ( luati de la casa aflata in partea cu bauturi) langa casa. eu eram la cafea.

-Asa, ca eu acolo sunt! Nesimtirea e mare!

Tace si se uita ca proasta la mine.

****

nu imi merge telefonul fix si trebuie sa ma duc la RDS, firma atat de" serioasa", mai ales ca telefonul nu mergea de doua saptamani si sunasem unde imi zisesera si unde vorbeam mereu cu telefoniste fonfaite. ma duc la o tanti care tot asa, batea ceva la calculator, dar parca mai inteligenta. ii explic ce durere am.

-Ne pare rau, sunati de la telefon de acolo!

-Nu mai pot! Ca imi raspund tot felul de fufe care habar nu au si nu sunt in stare sa rezolve situatia.

-Dar avem si mobil, daca doriti. E ca fixul, adica toate facilitatile fixului, le aveti pe mobil.

-Macar asa! ii zic. Dati-mi un mobil!

-Pai nu mai avem. Veniti maine daca e sa aducem.

atunci de ce se lauda proasta la mine??!!

*****

uite asa ma enervez cu toti prostii si toate proastele care au absolvit zece clase si alea la CUCA MACAII sau mai stiu eu unde, si care acum ca au ajuns si ele vanzatoare la un butic, fac figuri cu oamenii care nu au nici o vina ca sunt ele proaste. nesimtirea umana!

Niciun comentariu: