vineri, 19 decembrie 2008

elogiu

acum stiu sigur ca toata lumea va avea un post ca al meu, dar ce mai conteaza. macar sa fiu primul care sa o sa scrie despre asa ceva. despre noul an, adica...si despre cel care a trecut. eu nu sunt omul care sa faca analize personale, desi fusese o perioada in care analizam la sange ceea ce faceam. acum nu....adios....

asa.

anul trecut. anul trecut a fost foarte tare, poate cel mai reusit an pe care l-am avut pana acum. adica mi-am facut foarte multi prieteni, iar eu nu sunt genul de om care isi faca prieteni foarte des. bine, unii nu imi sunt prieteni, doar i-am cunoascut. Cristina....daca mai e ceva de zis despre ea. pe ea o stiu din clasa a noua, dar suntem foarte buni prieteni de anul acesta. de prin martie, aprilie sau ceva de gen. nu stiu sigur, nu tin minte datele foarte bine. dar ideea e ca suntem cei mai buni prieteni. e ceva anume. nu stiu ce. ideea e ca este. Alina...nu am crezut niciodata ca pot sa vorbesc atat si atatea cu o persoana pe care am cunoscut-o pe internet. eu sunt foarte precaut in astfel de cazuri. cu tine am vorbit despre o mie de chestii, si inca mai vorbim...si cate mai avem de vorbit ( buburuzoo). Smara....pe Smara o stiam de la Maria. era cea care intra in clasa si tipa dupa Maria. abia anul asta am vorbit extrem de mult cu ea. si am vazut cu adevarat cine este. in plus, mi-a facut cunostiinta cu niste super oameni ( Mircea, Simona etc). Crisa, Andreea, Meri si Maria....da. ultimele trei banci de pe randul de la fereasta. fiecare are o porecla. nu spun de ce. eu Clepsidra, Maria Sorbona, Crisa, Arcul de Triumf - asta cred ca este cea mai rea, Andreea- Duda ( sau mai rau Duuuuuuuudaaaaaaaaaaaaaaa). numai Meri n-are. dar lasa ca o sa gasim una si pentru ea. cu ele imi petrec eu pauza si orele si cu ele rad ca disperatul, cu ele mergem sa bem cate ceva prin oras. ok. radem si ne distram. eu, personal, cred ca o persoana se cunoaste la distractie la fel de bine, ca la rau. ( La rascruce de vanturi).

jos palaria, pentru persoanele de mai sus! ati facut anul mai frumos!

despre anul urmator. ca de obicei, vreau foarte multe, sa invat, sa citesc mai mult. si etc. acum nu vreau decat de fie cat mai mult....necunoascut. pentru ca vreau sa lupt mai mult si sa ma bucur mai mult de ceea ce am facut pana acum. voi ce va doriti?

later edit: eu de obicei nu scriu astfel de post-uri. nu imi place, dar cred ca dupa un an ca acesta se merita sa spui Mersi! sau stiu ce ai facut pentru mine. again. 

jos palaria, pentru persoanele de mai sus! voi ati facut anul frumos!

Un comentariu:

Anonim spunea...

vai, multumesc. ma bucur ca sunt printre persoanele care ti-au facut anul mai frumos si sper sa fie la fel si la anul. >:D<