vineri, 5 decembrie 2008

One Tree Hill


One Tree Hill e noua mea manie. e un serial la care ma uit in fiecare seara. recunosc ca la inceput m-am hotarat sa ma uit pentru ca avea 6 sezoane si aveam o gramda de episoade la care sa ma uit, pentru ca imi place foarte mult sa ma uit la un intreg sezon o data nu cum se intampla cu alte seriale care imi plac GG si DH din care vad cate un episod pe saptamana. e o nebunie sa astepti atata.

acum sa ma refer la OTH. este categorisit teen drama si are un rating de 8.6 pe imdb, mai mult ca DH care au 8.1. audienta serialului nu este foarte mare, in jur de 3 milioane de privitori pe episod, dar este foarte popular. cum erra si 7th Heaven care era o marca a postului. dar asta nu inseamna ca isi pierde din calitate, din contra e din ce in ce mai bun. eu am ajuns la sezonul doi si am si sezonul trei si abia astept sa vad ce se mai intampla. in fiecare zi vad cate un episod, fiind placerea mea de fiecare seara.

Niciun comentariu: