luni, 8 decembrie 2008

fascinatia blondului...



am ceva cu blondele....adica blondele ma atrag mai mult ca oricare alt tip de fata. daca as sta sa ma gandesc o blonda este mereu in centrul fanteziilor mele. pana acum a fost Christina Aguilera care a reprezentat pentru o perioada cea mai cea....acum din pacate e inlocuita de Hilarie Burton (Peyton Sawyer din ONE TREE HILL) care e dupa parerea mea cea mai sexy persoana alive. acum, revenind la faza cu blondele....blondele sunt fantezia tuturor ( bine am o singura exceptie, Magda Ciumac). dintre vedete si nu numai m-au fascinat cu adevarat numai blondele....exemple:
1. Christina Aguilera
2. Ashlee Simpson - cand era blonda si buna in 7th Heaven
3. Mandy Moore
4. Marilyn Monroe in Some like it hot
5. Hilarie Burton
astea sunt doar cele cinci exemple de cea mai buna calitate. ele au fost si au ramas cele mai fascinante femei din punctul meu de vedere.

Niciun comentariu: