marți, 30 decembrie 2008

retrospectiva 2008

1. ianuarie

in ianuarie tin minte ca eram alarmat si abia asteptam sa vina cei de la RDS sa imi instaleze internetul. eram in pe bara. eram aproape nimeni, nu aveam acces la lume si lumea nu avea acces la mine. aceasta cred ca a fost perioada marelui gol.marele vid, marele intuneric.

2. februarie

in februarie am avut internet. am descoperit pe deplin de aceasta data miracolul suprem al messengerului. acum a avut loc iluminarea mea. tot in luna asta mi-am facut primul blog. pe un site care imi daduse un link aiurea. tin minte ca era si un fel de top al celor mai tari bloguri si reusisem sa am foarte multi vizitatori. asta pana cand au inceput sa lase commentui si altele. atunci s-a stricat totul. si l-am sters. cu mare parere de rau. primul blog, prima mare iubire.

3. martie

am facut blogul asta. la inceput era ceva asa, discret, mai pe ascuns si foarte multa vreme a ramas asa. adica foarte greu l-am mai dat si altora si mai ales foarte tarziu. ma intrebam ca daca lumea nu vede ce am scris eu, ce rost mai are sa mai scriu, ce rost are sa mai umplu pagini, randuri si sa aglomerez blogosfera si asa supraincarcata. nu am stiut, dar nici nu am sters blogul. era asa.... dirty little secret... bine, poate mai curat pentru ca nu era nimic de rau. in luna asta am facut 100 de views pe hi5. party. mare party.

4. aprilie

in aprilie am vazut A Walk to Remember care s-a dovedit a fi un film de neuitat. cred ca asta a fost cel mai tare lucru pe care l-am patit in aprilie. cred ca au fost mai multe, dar am uitat. si acum cand scriu randurile astea imi dau seama ca fac o mare greseala si ca imi scapa cate ceva, dar orium asta e mai mult o retrospectiva a blogului. superb film. am si post despre el. aprilie.

5. mai

in mai am scris cel mai mult, dar cred ca a fost asa, mai mult la misto, mai mult pentru ca imi placea sa ma iau de unele persoane sau sa comentez. am vorbit despre elodia si am scris un post care mie cel putin imi place foarte mult si am devenit maniac mondenii. a fost poate cea mai relaxanta luna, cea in care nu am filozofat nimic. se simtea deja miros de vacanta. sfarsit de sezon la Desperate Housewives. aveam sa astept aproape 6 luni (!!!!) pentru un episod

6. iunie

libertate sau nu. in iunie am fost in excursie, la manastirile din nordul moldovei. a fost marfa, eu cel putin asa am considerat desi daca stau bine sa ma gandesc am avut ceva de comentat la vremea respectiva. nu stiu ce, dar a fost ceva. oricum aia a fost prima si cea mai tare excursie cu diriga. tot in iunie am inceput sa vorbesc pe messenger cu alina. atunci am inceput sa vorbesc cu ea si sa vorbim. mult. foarte mult.

7. iulie

vara

8. august

cald si naspa. am citit foarte mult si am neglijat foarte tare blogul. am scris rar si cred ca si foarte prost. am observat ca am ceva cu a scrie bine si a scrie prost. nu stiu de unde, oricum foarte urat. mie oricum imi plac sau cel putin sunt de acord cu toate articolele mele caci altfel nu le-as fi postat. voiam la scoala. Eveniment!!!!!!!!!! MAGDA CIUMAC. posturi multe despre ea.

9. septembrie

grandios inceput de scoala. oboseala, trezit devreme. oricum, imi place din ce in ce mai mult la scoala plus ca imi face foarte mare placere sa stau la scoala. nu imi place ca este nevoie sa ma scol devreme. oricum a fost tare. marele inceput al sezonului cinci din Desperate Housewives. tin minte si data 28 septembrie. dupa aproape sase luni de asteptare.

10. octombrie

in octombrie nu imi mai amintesc ce am facut. nu stiu de ce, dar am uitat cu desavarsire.aaaaaa. da. am scris cel mai tare articol, Eu si Moda

am ras foarte mult. si ma pregateam de PEEP

11. noiembrie

a fost PEEPul la inceputului lunii si a fost foarte tare. o saptamana intreaga cu alti oameni, veniti din afara, cu alte obiceiuri. frumos. a fost si foarte obositor, dar foarte frumos. poate cel mai tare eveniment al anului. marfa, cel mai marfa.

12. decembrie

ulima luna din an, ziua mea, 18 ani. nu am simtit nicio diferenta, dar trecem cu toata gratia din lume peste.  in luna asta am luat o decizie. anul viitor, adica in clasa a douasprezecea nu o sa chiulesc deloc pentru ca imi va parea foarte rau atunci cand nu ma voi mai duce la scoala si cand totul se va schimba.

CONCLUZIE

poate cel mai frumos an. nu stiu ce imi doresc pentru anul viitor, poate ca ar trebui sa vreau ca totul sa mearga la fel, sa fie la fel de funny si asa mai departe. si sa nu mai folosesc atat de multe englezisme. asa. cam atat.

Niciun comentariu: