luni, 1 decembrie 2008

La vita e bella!! ( cu doi L cred, dar nu sunt sigur)

ma uitam la ONE TREE HILL, serial foarte la moda in zilele astea, si mi-a atras atentia un citat foarte interesant care m-a si impresionat "Viata este frumoasa, doar noi oamenii vrem sa o facem deosebita si interesanta". nu ca ar fi cine stie ce, dar mi-am dat seama ca la origine, existam pentru ca viata e frumoasa si merita traita. faza si mai interesanta e ca nu stim in ce sens viata e frumoasa si tocmai asta o face si mai atragatoare. nu ma asteptam ca ceva gen teen drama cum este categorisit OTH sa ma faca sa ma gandesc la astfel de lucruri. si totusi...a inceput sa imi placa si acum am vazut un sezon si 8 episoade si este chiar foarte tare. acum imi dau seama de ce are atat de mult succes. asa....sarim ca vad ca incep sa o iau pe aratura si ma pierd in ceea ce vreau sa spun. mi-a placut fraza aceasta pentru ca si eu intru in categoria asta. nu spun ca viata nu este frumoasa sau mai stiu eu cum, eu vad viata obisnuita drept ceva banal, uneori lipsit de importanta. mereu vreau sa o fac mai interesante si mai plina de lucruri care de fapt nu imi plac neaparat dar care intra in categoria de se fac cel putin o data in viata. ma gandesc ca uneori ma straduiesc ca totul sa fie foarte interesant, neaparat pentru ceilalti cat pentru mine care sunt o fire schimbatoare care se plictiseste foarte repede tot ce are in jur, asta mai ales daca lucrul acela se repeta. e o ambitie de-a mea, ca totul sa fie nou si fresh....
recitesc postul asta si imi dau seama ca de fapt, nu am fost in stare sa spun 100% ceea ce cred in ceea ce priveste acest citat, dar oricum este citatul care m-a pus pe ganduri. cine ar fi crezut ca un serial american ar putea face asta???

Niciun comentariu: