duminică, 10 mai 2009

amestecat

nu stiu de unde ideea asta, dar in fine ma bucur ca au adoptat-o. astia de pe hi5 au introdus jocuri, jocuri foarte marfa, in special, Mahjong. si uite asa ma joc in prostie pe hi5. cred ca asta a fost cea mai tare chestie pe care puteau sa o faca astia de la hi5. sincer, in ultima vreme ma gandeam sa fac disperatul gest de a sterge hi5ul, dar ma bucur ca nu am facut-o. aaaaaaa. si inca ceva. alt joc foarte marfa este si Sudoku. sunt mare fan :X.

in alta ordine de idei, maine iar dau teza. pe mine ma enerveaza tezele astea pentru ca ma usor streseaza, dar ma si lasa indiferent. adica ma gandesc ca am teza si stiu cat de important este pentru media mea sa am o nota mare si mai stiu si ca nu am chef sa invat sau mai bine sa zic am cam uitat cum sa invat. nu cred ca am uitat sa invat, ci mai rau, cred ca am pierdut capacitatea aia de a invata. oricum nu imi fac eu griji si sper sa nu fie nevoie sa imi fac. 

cat de aiurea articolul asta. adica pe de o parte vorbesc despre ceva foarte tare cum sunt jocurile si mai apoi trec la detalii nesemnificative cum sunt tezele.

Un comentariu:

malina spunea...

monsieur, cu 9 90 si ceva daca nu ma insel, pe primul semestru, ai putea sa iei si 2 in teza ca nu ti-ar afecta media cine stie ce...