sâmbătă, 9 mai 2009

the end- ziua scolii

trecu, fuse si se duse si ziua scolii, zi ce ne-a mancat o gramada de timp si de efort dupa cum cred ca stiti sau macar ati citit postul de mai jos. ce sa mai spun despre ziua scolii decat ca a fost foarte marfa si ca proiectul nostru, adica filmul de la franceza, a fost vedeta zilei. toata lumea a ras de nu a mai putut la filmulet si culmea, cica l-as fi interpretat chiar foarte bine pe Marica care ( cacofonia asta se accepta, ca la Monica Columbeanu) nu a vazut filmuletul, dar cred ca zilele astea, mai precis, joi o sa-l vada. oricum am facut o figura foarte frumoasa, cred eu si asta ne-au zis si persoanele care au participat. special thanks clasei a 11-a H care ne-a dat cateva prajituri pentru ca ele au facut concurs culinar. foarte bun. multumim!

si uite asa...

Un comentariu:

malina spunea...

bravo, vreau sa-l vad si eu :D

ce pot sa zic, eu de ziua scolii...sa-ti zic, sa nu-ti zic...am facut o chestie dragutza...am fost maitreyi...:x:x:x