joi, 7 mai 2009

this week we were all about to die

zilele astea au fost mai mult decat epuizante. nu ca am fi fost prea stresati de scoala, desi am dat doua teze, la latina unde am avut toate resursele si toate sursele de inspiratie la dispozitie si tot nu am reusit sa facem mare chestie. si am mai dat teza si la istorie, dar nu e mare chestie. oricum, ideea este ca am innebunit de atata alergatura pentru ziua scolii. personal, sper sa merite, dar .... cine stie!

asa. am filmat o gramada zilele astea. cred ca diCaprio nu a tras atat de multe  duble pentru o scena cum am tras eu ieri pentru o chestie de la scoala. au fost vreo 12-13 cred, oricum foarte mult. mult prea mult si foarte obositor, deci diCaprio isi merita ceva 10 milioane de dolari pe care le cere pentru fiecare film pe care il face. grea viata asta de actor si unde mai pui ca nici nu era cine stie ce. eu sper ca am intrat in pielea personajului ( foarte complex si de mare rafinament :)) ca sa dau dovada de pupincurism).

acum asteptam montajul si mai ales sa vedem ce parere au spectatorii.

:)

2 comentarii:

malina spunea...

mai...voi puteti copia la latina?

Claudiu spunea...

daca iti dai silinta si mai lasa si profa de la ea da. adica mai stiu cazuri de lume care a copiat la teza la latina :P