duminică, 10 mai 2009

exceptiile fac regula, nu o intaresc

asta am descoperit in ultima vreme si sincer sa fiu am fost putin socat. adica preluasem gandirea aia proverbiala exceptia intareste regula si mi-am dat seama brusc si usor dureros de afirmatia din titlu. nu o sa povestesc cum pentru ca nu are rost si nici nu ma cred in stare sa spun ceva personal. mi-am dat seama ca si proverble astea nu sunt decat prejudecati frumos imbracate. suna asa ca din popor si toata lumea se ghideaza dupa acea intelepciune populara, dar nu sunt decat prejudecati. prejudecati. prejudecati. ma gandeam de ce ne luam dupa exceptii si de ce ele fac regula. si am gasit un raspuns. pentru ca exceptiile reprezinta noul, iar noi suntem mai mult decat innebuniti dupa tot ceea ce inseamna nou pentru ca in conceptie universala, noul inseamna progres. si uite asa exceptia devine regula.

Niciun comentariu: