joi, 3 septembrie 2009

adunate

-> nu am reusit eu sa termin de citit Cel mai iubit intre pamanteni ( cred ca am innebunit pe toata lumea de cate ori am spus asta si nu stiu de ce, dar am cam inceput sa fiu plictisitor, iar asta o simt eu ca persoana care scrie), dar ma delectez zilele astea cu Shogun  de James Clavell din care am reusit sa citesc aproape 400 de pagini, adica aproape un volum ( din trei, editia de la adevarul) . vorba lui Preda Unde dragoste nu e, nimic nu e... asa imi explic eu de ce imi place mai mult Shogun.  oricum sunt atat de incantat de romanul lui Clavell asa ca mai mult ca sigur pana saptamana viitoare il termin ca romanele tari se citesc cu viteza luminii.

-> sa se cutremure lumea, cea mai sexy ( dom`le) botanista angajata la Sugativa.S.A a ramas fara carnet. am vazut la Tv cum isi batea joc de politia romana. ca au scris astia niste intrebari....( nici nu merita sa discutam sintaxa, nu ca n-am sti, dar nu ne coboram) si cu zece luat la o facultate particulara, prima pe tara la masterat ( auzi aici performanta!!!) nu se pune dom`le problema sa nu ia din nou carnetul. rusine celor care admira astfel de personaje! ca de rusinea in sine nu vreau sa mai discut. si nici nu dau nume. las asa. anonim.

-> in cadrul campaniei Jos Palaria!  de la protv am vazut olimpicii romani care au luat premii la olimpiadele internationale. bine, n-au ei fata sa intre primii pe tara la masterat, la o facultate particulara, dar au reusit performante uluitoare. Felicitari lor! ei sunt cei care ar trebui sa apara peste tot, ei sunt persoanele de la care chiar avem cate ceva de invatat nu fandositele, proastele, curvele infecte care se cred frumoase ( iar despre frumusetea lor am mai vorbit) pe care ni le arata astia la tv. oameni de Dorobanti, muritori de foame, da` nu le ajungi cu cacat la nas.

Un comentariu:

D.D. spunea...

hah :D
n-ai terminat ˝cel mai iubit dintre pământeni˝ dar ai citit finalul, huh :D ?

eu am reușit să o termin sâmbăta trecută și am început Amândoi de Rebreanu.