miercuri, 9 septembrie 2009

insomnii

am inceput sa am si eu micute insomnii. nu din acealea propriu-zise, dar am ajuns sa ma multumesc cu foarte putin somn, ceea ce ma innebuneste avand in vedere ca eu sunt o persoana care doarme foarte mult si care este de parere ca somnul si cititul sunt activitati ce ne aproprie mai mult de statul de divinitate. concluzie, problema mea e urmatoarea, am ajuns sa dormn foarte putin. cinci ore mai exact. sapte daca sunt foarte norocos, dar cum nu sunt...si nu stiu de ce nu pot sa dorm. asa ca am ajuns sa ma delectez doar cu cititul. si sper ca totul sa treaca foarte repede pentru ca astazi m-am abtinut sa nu motai deloc, sa fiu diseara atat de obosit incat sa nu fiu in stare sa ma tin pe picioare de somn, pe la 22.30. si sper sa reusesc.

Niciun comentariu: