duminică, 8 august 2010

8

s-a facut deja opt august, iar eu parca nu am avut vacanta. deloc. parca nici nu am simtit cum a trecut timpul. mi-am dat seama ca trece timpul asta prea repede si ceea ce e mai rau, trece pe neobservate. astept sa se faca intai octombrie. vorbeam cu Alina si imi povestea cum are de facut nu stiu ce pentru scoala si cum etc. vorbeam de scoala. ma gandeam ca pentru mine, astea nu mai exista. cuvinte ca semestru, teza, ora, etc. gata, dispar, se duc, nu stiu unde. incepe ceva, ok, desi nu imi prea plac schimbarile sunt foarte incantat. e foarte trist, cand te gandesti ca lasi atatea in urma. ma gandeam ca lumea pe care o cunosc acum, ale caror gesturi le cunosteam asa... din reflex si care devenisera rutina, nu mai sunt sau daca sunt, sunt pentru alti care poate le vor descoperi, sau nu. asa se va intampla si cu mine. ma duc undeva unde o sa cunosc oameni noi si care fara sa vreau ma vor modela, in fel si fel de chipuri. o sa imi pierd gesturile si unele obiceiuri care ma reprezentau. nu stiu sigur daca se va intampla asa, dar am un sentiment nu prea bun in ceea ce priveste aceasta poveste. e aproape sigura schimbarea. nu zic in rau sau in bine si imi vine foarte greu pentru ca m-am obisnuit cu mine cel din liceu. si cand te mai gandesti ca as vrea sa plec din tara, as vrea sa invat germana si apoi sa ma duc in Germania sau in Austria si sa stau acolo toata viata. ma incanta ideea asa pentru ca sunt foarte adaptabil, dar am asa... o teama. sa nu ma schimb prea mult. social vorbind. si nu numai.
nici eu nu am inteles sau inteleg de ce am scris acest post.
C>

Niciun comentariu: