luni, 30 august 2010

altu'

ma apucat asa o curatenie...
    nu stiu cum fac, dar doar in zile ca astea ma apuca si pe mine. imi place ca macar fac ceva sa mai scap de plictiseala asta moleitoare. ar fi foarte tare daca as face un fel de blog doar despre ce fac zilnic. un jurnal asa, nu de alta, dar am observat ca de fiecare data cand ma plictisesc sau ceva ma apuc si scriu pe blog cu un avant iesit din comun. oricum imi place ca fac asa, dar parca nu ar trebuie sa fac din blogul asta ceva atat de personal.
daca o sa dau si celor de la facultate sa citeasca ce am scris si vad si se amuza. nu ca m-ar deranja pentru ca pe mine nu ma deranjeaza cei care nu sunt undeva mai sus decat mine si nu stiu de ce, dar  cred ca la facultate, vor fi     doar oameni care imi vor fi egali.
    cred ca am gandurile astea din cauza ca eu nu am un model. si cred ca e foarte multa lume care nu are un model in zilele noastre. oare? cel putin asa cred eu. asa am crezut mereu. nu stiu daca e adevarat. probabil ca e, doar ca acum nu imi mai aduc aminte ce gandeam cand am ajuns la concluzia asta. poate parea ciudat, dar mi se intampla. ma gandesc la foarte multe lucruri pentru ca eu daca nu am probleme imi fac, iar la fel fac si cand stau. ma gandesc.
asta este un articol incomplet si despre nimic.

Niciun comentariu: