duminică, 8 august 2010

din ce in ce

se face din ce in ce mai cald. e prea cald. prea cald. am ajuns sa ma topesc, sa nu pot sa mai stau noaptea pe mes, nu de alta, dar carcasa calculatorului meu este de metal, iar cand se incinge este un fel de calorifer. prea multa caldura, mult prea multa. am ajuns sa fiu invidios pe cei din vest unde ploua. am ajuns sa regret frigurile de asta iarna, cand abia puteam sa merg pe strada de frig.

ca un facut, zilele astea a mai fost si explozia aia solara care a bagat lumea in sperieti. am auzit ca e ceva normal si chiar daca nu ar fi ce sa facem? adica se poate face ceva sa nu murim in secunda doi cnad are loc un fenomen natural extrem? si nici nu cred ca se va ajunge foarte curand la asa ceva. nu cred ca vine in 2012. prostii.

trecand peste caldura si peste prostia cronica a unora, ma bucur ca Basescu ne invita sa plecam ca si asa suntem prea multi. adevarul cam asta e. ca prea e mare Romania asta si sunt mult prea multi prosti prin ea. nu de alta, dar daca nu ar fi prostii care pentru o galeata si o cutie de chibrituri sa fii votat cu astia care ne conduc...

n-am de gand sa ma plang. sunt prostii nostri si trebuie sa ii acceptam. faza nasoala e ca si francezii s-au saturat de tigani si o sa ii trimita in Romania. inapoi. de parca nu am avea sa dam pe afara. ma rog. poate avem noroc si ii luam in seama sfatul lui Base si plecam. ca uite EBA. ce bine ii e. a plecat pe la ... pe unde e ea dusa si ne-a scapat de fata si de inteligenta ei...

maine, poimaine mutam Romania in vest :)) ca daca avem ceva noi romanii, atunci putere de colonizare e aia. nu cred ca e loc pe glob unde sa nu fie un roman. tara adica. pana si in Australia suntem. poate am scapat insulele, dar in rest... peste tot suntem.

Niciun comentariu: