duminică, 29 august 2010

neseptembrie

constat pe zi ce trece ca am din ce in ce mai putine lucruri comune cu cei din jurul meu, iar asta nu din cauza vreunei atitudini sau mai stiu eu ce, ci asa, pur si simplu. e ciudat sa nu mai ai atat de multe lucruri comune cu cei din jurul tau. as cauta sa gasesc o scuza sau macar o explicatie pentru asta. cred ca trebuie spus ca din cauza timpului in care traim. adica din cauza individualitatii promovate peste tot. e foarte simplu. lumea are impresia ca trebuie sa fie cat mai diferita si incearca sa faca asta din rasputeri. si asa se ajunge intr-un punct in care nu mai ai nimic in comun cu cei din jur. sau din ce in ce mai putin. cam asa as explica totul. oricum, urmeaza asa cunosc acum foarte multi oameni, iar asta ma incanta pentru ca nu am mai cunoscut pe cineva de cateva luni bune. si imi plac oamenii astia noi. sunt proaspeti asa... sau proaspete:)). ma rog. ma lupt cu plictiseala asta estivala care se va mai prelungi cu o luna in plus. o sa fie un septembrie urat. foarte urat. aproape un neseptembrie.

Niciun comentariu: