duminică, 22 august 2010

asa...

Dupa cum am spus, m-am apucat de Cronica de Familie a lui Petru Dumitriu. Pare foarte tare, desi nu am citit decat vreo 100 de pagini, dar are ceva in ea care imi place. Aproape ca nu imi vine sa cred ca si la noi exista lume ...speciala, ca aveam si noi aristocratie. Normal ca si aristocratia asta avea o tusa de romanism in ea, dar ce mai conteaza, bine ca eram si noi in randul lumii si oricum nu erau mai parveniti decat parvenitii din zilele noastre. Cartea e foarte interesanta si cred ca o sa o citesc pe toata desi e cam mare. O sa mai scriu despre ea. Se spune ca ar fi un fel de Un veac de singuratate de GGMarquez, dar nu prea pare. poate doar tema familiei.. si timpul.

Weekendul asta m-am gandit sa raman acasa, sa nu ies nicaieri. Mai e pana diseara si sigur apare ceva care sa ma scoata din casa. Cand eram mai mic, aveam cate un weekend in care nu ieseam deloc. Nu ieseam pentru ca voiam sa citesc sau sa mai stau si eu sa ma odihnesc, nu de alta, dar ajunge cat stau prin oras si cat umblu.

Nu prea am mai facut planuri. Nu am mai avut timp. Ma enerveaza cand zic ca nu am mai avut timp pentru ca am timp, dar nu stiu ce fac cu el. Trece asa pe langa mine, iar eu nu fac nimic. Doar citesc. Si dorm. Si cateodata mai ies in oras si stau la o masa cu mai multe persoane vorbind despre anumite lucruri. Si vorbesc. E bine macar ca am cu cine si ce sa vorbesc. In orice caz...

Niciun comentariu: