duminică, 22 august 2010

games over

cand eram mai mic ma jucam o gramada la calculator. tin minte ca stateam si cateva ore la un sims, iar cand a aparut sims doi, mai aveam un pic si muream  langa calculator acolo. zile frumoase. nu jucam NFS sau ceva de action pentru ca de cele mai multe ori ma ofticam cand ma omorau sau cand ma intreceau. preferam ceva mai soft asa, sa nu imi creez probleme. in a zecea mi-am pus net si atunci a aparut problema sau mai bine zis ruptura. de atunci nu m-am mai jucat niciun joc, adica sa il termin sau ceva. nu am mai avut rabdare, timp si nici nu am vrut sa las la o parte marea descoperire care era pentru mine internetul. cam asa am abandonat eu jocurile pe calculator. am mai jucat putin conquiztador, dar nu se compara cu un joc din ala in care iti dai sufletul sa castigi. nu am mai jucat asa ceva de ani buni. si nu stiu cum in minte mi-a venit chiar asta. ca nu am mai jucat nimic adica. e trist intr-un fel, dar imi dau seama ca sunt unele lucruri care s-au schimbat la mine si ceea ce ma deranjeaza este ca nu s-au schimbat cele care nu imi placeau si cele care ma lasau indiferent. s-au schimbat astea mai bunicele, cele pe care acum ajung sa le regret, bineinteles, nu in adevaratul sens al cuvantului, ci mai mult asa in gluma, in virtutea a ceva ce a fost acum o mie de ani, dar care mi-a lasat asa un gust placut. ma gandeam sa mai joc ceva, dar acum imi dau seama ca nu am ce pentru ca nu am deloc jocuri si nici nu cred ca as mai fi in stare sa mai gasesc vreun joc care sa ma faca sa explodez de bucurie si care sa ma prinda in ghearele lui.

Niciun comentariu: