vineri, 20 august 2010

teodosie si mai multe

m-am apucat de romanul lui Razvan Radulescu, Teodosie cel Mic, un roman foarte dragut pe care nu ma asteptam sa il citesc cu atat de multa placere, mai ales ca eu nu prea citesc romane fantasy pentru ca indraznesc sa spun ca este un roman fantasy dupa umila mea parere. scris foarte bine, foarte atractiv, usor cinematografic ( nu ca Supleantul care pe alocuri era expeditiv ), un stil aparte si foarte usor, dar foarte ... amplu. ma rog. nu mai zic nimic pentru ca nu am invatat inca sa scriu recenzii.

va gandeati ca cineva o sa plateasca pentru ceea ce s-a petrecut la Maternitatea Giulesti? sigur ca vor plati cu o mustrare si vreo cinci la suta taiati din salariu... sa se scada mai mult sau sa faca cineva inchisoare? da' un' te crezi, nene? in Germania?

Glee este genial!
imi place la nebunie si imi mai place si de Dianna Agron care e una din cele mai bune blonde pe care le-am vazut eu ever... si desi zice lumea ca blondele sunt proaste si asa si pe dincolo... tot mai repede intorci capul dupa o blonda decat dupa o bruneta... si totusi o bruneta frumoasa face cat sapte blonde frumoase. ma rog, prea multa teorie, ideea e ca e buna si ca e unul din motivele pentru care ma uit la serial care e foarte tare. superficiala marturisire, dar sa o vedeti pe tipa si o sa va dati seama ca nu sunt neaparat superficial.

Niciun comentariu: