vineri, 3 decembrie 2010

1.dec

nu stiu cum se face, dar anul acesta nu mi-a placut ziua nationala. adevarul e ca am ajuns intr-un punct in care nu mai stim daca sarbatorim ziua Romaniei sau ziua protv. nu stiu de ce, dar am avut sentimentul ca ziua protv si cine va castiga la dansez pentru tine sunt cele mai importante lucruri de pe 1 decembrie.


am fost un pic dezamagit de programul de la tv. imi aduc aminte cum pe vremuri, Teo si Tanta faceau emisiuni maraton cu fasole si ciolan si cantau trupe romanesti si apoi cantareti de muzica populara. nu era cine stie ce, dar era al nostru si intr-un fel in amintirea mea, ziua Romaniei inseamna fasole cu ciolan si muzica populara. de mic am impresia asta.


tin minte ca inainte erau mai multe filme si ma uitam toata ziua la filme destul de bune pentru ca era ziua proului. tin minte ca vedeam lumea pe strada cu stegulete. tin minte ca pe vremuri lumea era mai mandra ca suntem romani. mai slab acum...

oricum. parca inainte era un pic altfel. imi placea mai mult. tot ce era pe vremuri era mai bun... 

Niciun comentariu: