luni, 27 decembrie 2010

inca unul de gen...

am nevoie de concentrare.
am nevoie ca de aer pentru ca am atat de mult de invatat si sunt unele chestii la care sunt mai mult decat paralel asa ca inca o data spun ca am nevoie de concentrare.
se pare ca ceva nu ma lasa sa ma concentrez.
ce?
nu stiu. am o stare de agitatie iesita din comun si as face orice doar sa invat nu.
nu imi place chestia asta pentru ca de felul meu sunt foarte constiincios, dar acum am ajuns sa ma plang de lipsa asta de concentrare care ma rupe de cateva luni.
e nasol ca la facultate nu poti sa inveti mereu si lasi totul pe ultima suta de metri pentru ca iti pierzi exercitiul de a gandi si mai ales de a te implica.
eu cel putin asa am patit si nu stiu ce sa fac sa imi revin pentru ca ma asteapta 11 chinuitoare examene. de fapt zece pentru ca la una trebuie sa scriu o lucrare, eu cu mintea mea si sa mai fac in asa fel incat sa fie si ceva foarte inteligent. si cat de mult poate sa fie de invatat. nu am vazut asa ceva... ma chinuie grav de tot.

Niciun comentariu: