joi, 23 decembrie 2010

noi si schengen

scandal mare saptamana asta. cica nu ne vor francezii si germanii si din cauza lor nu intram noi in spatiul Schengen. nu stiu de ce am eu un feeling asa ca nici altii nu ne vor, nu de alta, dar dispunem de tot ce ingrozeste Europa asa ca nu vad de ce ne-ar primi. eu sa fiu in locul lor si nu as primi un stat ca al nostru. de ce? in primul rand pentru securitate si in al doilea rand pentru ca mai mult ca sigur din Romania nu vor pleca cei mai buni, ci aceste vedete cu fuste colorate si staruri cu mustata. 
si sa vezi faza, cica e discriminare! discrimination, zici? pai de ce e discriminare ca doar oamenii au dreptate. nu vad de ce ne cerem anumite drepturi cand nu suntem in stare sa ne schimbam. pana la urma, nu asta asteptam cu toti? sa intram in UE si sa ne schimbam? eu cel putin asa asteptam... si sincer sa fiu inca mai astept. si cred ca ceea ce e mai rau e ca nu ne putem schimba, chiar daca vrem pentru ca suntem inconjurati de oameni care inca mai au mentalitati comuniste si sunt prea romani.
referitor la faza cu Schengenul. de intrat oricum nu intram. nu suntem noi in stare sa ne punem cu Franta si Germania (mai ales cu Germania care e cea mai mare putere economica a Europei si fara ea, cred ca s-ar destrama UE), iar daca statele astea au spus ca nu, atunci nu ramane. 
frumos este ca desi suntem in aceiasi oala cu bulgarii, nu am auzit sa comenteze cineva din tabara lor. doar noi ca vorba aia, avem si cu ce.
stiu ca nu am facut un comentariu cum trebuie al problemei si sincer nici macar nu intentionam. nu cred ca subiectul merita. in plus, de oportunitati de plecare avem noi nevoie, un popor care si asa e pe cale sa se destrame, un popor pentru care unitatea de neam nu mai exista...

Niciun comentariu: