duminică, 26 decembrie 2010

seriozitate

m-am hotarat sa devin serios.
1. pentru ca am vazut eu ca nu prea le mai am cu seriozitatea si nu mai sunt chiar asa de mic, iar atunci era funny si cute (zic si eu sa ma laud, dar nu stiu sigur daca este asa). acum nu cred ca mai e cazul. nu ma mai prinde asemenea atitudine.
2. am vazut intr-un film ca tipii seriosi agata mai usor... asa ca am zis si eu sa give it a try, desi nu cred ca va merge.
poti sa devii serios?
desigur. eu pot sa ma fac ceea ce vreau sau cum vreau. am o personalitate cameleonica asa ca imi este foarte usor sa ma schimb.
de ce sa devin serios?
pai am zis mai sus, dar mai bine repet pentru ca asa e mai usor de inteles. am mai zis ca nu imi place schimbarea, dar asta nu e neaparat o schimbare, cat mai mult o rebranduire. mai bine asa. suna mai frumos. rebranduire.

Niciun comentariu: