marți, 14 decembrie 2010

dorinte aiurite

m-am hotarat ca anul acesta sa imi fac o lista de dorinte pentru revelion. Nu prea cred eu foarte tare in chestiile astea, dar sa vedem daca merge pentru ca daca e sa mearga logic si normal, imi mai fac o lista si la anu’. Sa vad ce as vrea de la 2011.
1. sa ajung sa vorbesc germana cat de cat corect si mai ales sa am un pic de fluenta. Vreau asta pentru ca dintre toate materiile de la facultate, cel mai mult imi plac orele de germana. Tot ce tine de germana. Nu stiu de unde dragostea asta subita, poate si pentru ca inteleg ceea ce invat si mai ales invat sistematic (si spun asta pentru ca am mai facut germana si la liceu si nu eram chiar asa de placut impresionat).
2. sa ajung in anul al doilea. Da! Asta da provocare avand in vedere ca este atat de greu si asta doar dupa un semestru. Nici nu vreau sa ma gandesc ce o sa fie in sesiune mai ales ca am examene in fiecare zi a saptamanii. O bucurie si un extaz si alta nu!
3. sa ma de-plictisesc. Asta cred ca e cea mai mare dorinta a mea. Sa fac ceva si sa nu mai fiu asa de plictisit.
4. sa ies mai mult in oras. Mi se pare ca ies prea putin.
5. sa o gaseasca pe Elodia. Asta ar fi bomba bombelor si tare as vrea sa vad un interviu un exclusivitate cu ea.
6. sa se intample ceva. Ce? Nu stiu si nici nu conteaza, dar sa se  intample.

PS. Am scris asa de dimineata pentru ca nu aveam somn.

Niciun comentariu: