vineri, 31 decembrie 2010

...better

Ar fi foarte frumos daca as putea sa fac si eu acum o retrospectiva pentru ca am vazut ca e la moda (nu ma intereseaza sa nu fiu ca turma pentru ca si asa suntem atat de diferiti si ne dorim sa fim atat de diferiti incat ajungem sa nu mai fim in stare sa comunicam unii cu altii). Nu pot. Cred ca este primul an in care nu pot sa fac asa ceva. De ce? Pentru ca au fost atat de multe lucruri si sunt atat de multe si se vor mai petrece atat de multe incat imi e greu sa aleg si sa scriu despre. Probabil ca anul acesta a fost cel mai important an si probabil ca cel mai tare din cati am trait pana acum. E ciudat cum scriu asta pentru ca eu sunt multumit de cum este viata in fiecare an. Imi place si sunt mandru de ea pentru ca asa vreau sa traiesc si asa traiesc fara sa imi pese. Poti sa imi spui ce vrei, dar niciodata nu o sa fac ceva care sa imi schimbe modul de viata doar pentru ca nu convine cuiva. Revenind. Nu pot sa fac o retrospectiva. Faza si mai tare este ca nici nu mai tin minte daca inainte faceam retrospective. As putea sa dau un search, dar imi e lene si chiar daca am mai facut retrospective nu conteaza. Astazi nu pot sa fac asa ceva. Nu am de ce. Tin minte ca cineva mi-a zis „Best is yet to come”, nu asta o stiu dintr-un film. Cineva, o profa pe care sincer nu am prea iubit-o, o profa de la generala (e ciudat cum de nu am uitat clipele alea) a zis „next is better” si de multi ani cred asta. Si asa e.
NEXT IS BETTER!

Niciun comentariu: