sâmbătă, 25 decembrie 2010

cinci

mai sunt cinci zile pana la revelion. anul acesta sunt destul de multumit de cum o sa iasa, nu ca anul trecut nu as fi fost, dar mereu ma gandesc o gramada referitor la revelion. cred ca am mai spus ca pe mine anul trecut, mai mult ma stresa revelionul decat bacul. si uite ca am trecut peste toate cu bine. poate si anul asta trec cu bine si sper sa imi mearga bine in noul an pentru ca am nevoie. ma gandesc deja la cum va fi. va fi bine, dar eu trebuie sa ma stresez putin. e perfect cand depui un pic de efort, iar pentru mine, streaul inseamna un pic de efort. bine, efortul asta se refera cel mai mult la facultate care imi absoarbe aproape fiecare secunda. nu as fi crezut ca o sa fiu chiar asa de marcat, dar se pare ca pana si eu ma mai insel cateodata.

revenind la revelion.
anul acesta o sa il fac acasa la cineva (nu ca anul trecut nu tot acasa la cineva l-as fi facut, dar zic si eu asa) si abia astept sa vad cum o sa fie. sunt foarte incantat, iar eu in ultima vreme sunt din ce in ce mai putin incantat de ceea ce se petrece in jurul meu. imi place si in mod clar se va intampla ceva care sa ma faca sa imi aduc aminte de revelionul asta...

nu prea mi-am facut planuri anul asta. m-am gandit la ce si cum, dar nu cum am facut anul trecut. si sigur nu o sa imi fac planuri pentru ca am vazut ca si cu si fara cam la fel este. anul asta m-am gandit sa ii las pe altii sa isi faca planuri si sa se preocupe (sunt foarte curios ce va zice persoana la care fac revelionul cand va citi randurile astea, desi nu cred ca vor avea alt efect decat amuzamentul). ma spal pe maini... si bine fac... nu pentru ca ar fi foarte multe de pus la punct da'... am cam uitat despre ce scriam asa ca decat sa dau in altele (si asa am scris un post kilometric) ma opresc aici. cam sec. fara concluzie...

Niciun comentariu: