sâmbătă, 10 mai 2008

luni dau teza

luni dau teza la romana si eu nu am nici o treaba cu invatatul. poate vor spune multi ca eu stiu si ca teza la romana nu este o mare problema pentru mine. bine eu nu vreau sa vorbesc despre asta , ci despre faptul ca pe mine practic nu ma mai intereseaza ceea ce mi se pare mult mai grav decat para la prima vedere.

eu cred ca daca nu iti pasa sau nu te intereseaza este mai naspa decat daca ai lua o nota mica sau ceva. practic ma duc la scoala si ma asez in banca, dau teza foarte usor si mai ales foarte degajat si apoi imi vad de viata mai departe, adica ies pe afara si mai ales rad si nu ma mai consum aproape deloc.

pe de o parte sa procedezi asa mi se pare mai bine pentru ca daca nu pui la suflet, nu te agiti. asa ca asta e! dar daca stau sa ma gandesc mai bine nu este rau, pentru ca fiind asa detasat pot sa ajung sa nu mai iau in serios scoala si poate ca asta nu e neaparat bine, chiar daca sunt tanar si sunt la liceu, iar aceasta perioada ar trebui sa insemne cat mai multa distractie.

asta e una din problemele mele existentiale. sa iti pese de ceea ce faci sau sa nu iti pese si sa traiesti in acel sentiment de eliberare fata de toate lucrurile din jur. decat sa regret mai bine gresesc.  faza tare e ca eu vreau sa le am pe amandoua asa ca aici este de fapt marea mea problema. daca le vrei pe toate se poate intampla sa nu ai nimic.

aici nu este vorba de ambitie care mie nu imi lipseste pana la urma, aici e vorba de ce se petrece in jurul meu. imi pasa uneori, alteori nu imi pasa, dar pana la urma cum e mai bine?

Niciun comentariu: